Technische commissie

De Technische Commissie bestaat uit:

Noa Janssen, voorzitter, 06-16041824 noajanssen@hotmail.com

Ineke Giebels, secretaris, 06-23302147 inegiebels@hotmail.com

Hein Fick, lid, 0640298226 heinfick23@gmail.com

Davey van Mulken, adviseur, 06-53219181 davey@vanmulkengolf.com

De commissie staat open voor ideeën en alle leden zijn aanspreekbaar.

1. De TC onderhoudt contact met de captains van de NGF- en I-Golf-Mix-competitieteams. (uitgezonderd de jeugdteams)

Het streven is de teams te motiveren en trainingen aan te bieden zodat zij onze club zo goed en sportief mogelijk kunnen vertegenwoordigen.

Van de competitiespelers  wordt verwacht dat  zij deelnemen aan  de  clubkampioenschappen Strokeplay en Matchplay en de maandbekers. Clubtenue: Alle spelers dragen tijdens de competitie kleding  in de clubkleuren zwart met wit.

1. De TC onderhoudt contact met de organisatie van de Limburgse Golf Kampioenschappen en selecteert en begeleidt  het  team van G&CC Geijsteren.

Competitietraining: Vanaf november  voorafgaande  aan de competitie biedt de TC alle teams teamtrainingen aan met 50% korting van de kosten.  De captains kunnen dit met de pro afstemmen. Kort voor de competitie organiseert de TC voor alle NGF- en Nobra-teams een middag met een mental training en/of regelsessie met aansluitend een 9-holes  wedstrijd.  In het najaar volgen twee Shortgame Challenge sessies.