Regels / Baantoilet / Noodsituaties

We hebben een aantal regels opgesteld zodat iedereen onze golfbaan op een prettige en gepaste manier kan gebruiken.

Gepaste kleding

De kleding die mensen op onze golfclub dragen, betitelen we zelf als ‘gepaste golfkleding’. Dit betekent dat shirts of blouses wel zijn toegestaan, maar dat ze moeten worden voorzien van een kraag. U mag ook gewoon een jeans, zonder rafels of scheuren, dragen.

Caddiemaster en marshalls

De caddiemaster en onze vrijwillige marshalls houden het toezicht op de golfbaan. Alle golfers zijn verplicht zich aan de instructies van de caddiemaster en marshalls te houden.

Roken

Indien er een rookverbod is aangegeven bij de 1e en 10e tee, mag er op de baan niet worden gerookt. Tot de baan wordt ook de driving-range, oefenhole, puttinggreen en de pitch- en puttcourse gerekend.

Plaatselijke regels

Golfclub Geijsteren kent een aantal plaatselijke regels.  klik hier

Deze vindt u ook bij de informatieborden bij hole 1 en 10 en op de scorekaarten

Baanpersoneel

Het baanpersoneel heeft altijd voorrang. Wacht met slaan in de richting van het personeel totdat zij duidelijk hebben aangegeven dat u dit kunt doen.

toilet, schuilhutten, noodsignaal en noodsituaties/AED

Het baantoilet vindt u bij teeboxen 7/11

De schuilhutten treft u aan;

• Rechts van green H3/Voor de tee van H8
  • Achter de tee van H9
  • Achter de green van H12/naast fairway H5
  • Achter de tee van H18/pad van H14 naar H15

Noodsignalering in de baan:

1x sirene = stoppen/staken/schuilen
2x sirene = spel hervatten
3x sirene = hole uitspelen; dan stoppen

Voor noodhulp in de baan belt u het clubhuis 0478- 532 591 waarna 112 wordt gewaarschuwd en calamiteitenplan in werking gezet wordt.
AED in het restaurant aan de bar en aan buitenwand kantoor caddiemaster.