De golfbaan

Unieke golfbaan

Onze fraaie 18 holes-baan is het visitekaartje van de club. De golfbaan is gelegen in een bosrijke omgeving met een prachtige natuurlijke uitstraling.

De eerste dertien holes bevinden zich midden in de bossen, de laatste vijf zijn uitdagende waterholes die een mooie aanvulling zijn op onze mooie baan. De baan beschikt over mooie fairways, uitdagende greens en lastige bunkers. We zijn dagelijks bezig om de holes in topconditie te houden.

Daarnaast beschikken we over uitstekende oefenfaciliteiten:

De driving range is 300 meter lang en biedt vele afslagplaatsen: een goede manier om uw afslag en swing te oefenen;
De puttinggreen bestaat uit 9 holes en is gelegen aan de voet van ons terras;
De oefendriehoek is een goede plek om warm te lopen voor u aan een wedstrijd begint. De driehoek heeft twee korte en één lange hole waarbij de bunkers aan weerszijden voor onverwachte wendingen in uw spel kunnen zorgen;
De meest uitdagende plek om te trainen is de pitch- & puttcourse. De pitch- & puttcourse bestaat uit diverse afslagplaatsen en een uitdagend landschap. Het is een goede plek om aan uw techniek te werken.