Clubblad de Blauwe Steen

De blauwe steen is het officiële clubblad van Golf- en Countryclub Geijsteren. Het blad heeft als doel om weer te geven wat er leeft in de club. De blauwe steen verschijnt vier keer per jaar in kleur en heeft een oplage van ongeveer 500 stuks. Alle leden van de golfclub krijgen per adres een exemplaar toegestuurd.
De blauwe steen bevat rubrieken die geschreven worden door het bestuur, de verschillende commissies, onze professional, de horeca, de greenkeepers, de clubleden en anderen. Er komen verschillende onderwerpen aan bod. Denk aan verslagen van wedstrijden, uitleg van regels, verslagen van de ledenvergaderingen, opinies, columns en gedichten.

De redactie van het clubblad bestaat uit: Barbara Reuwer, Hans Sommerdijk en eindredacteur Bert Viersma.

U kunt uiteraard ook uw bijdrage leveren aan de blauwe steen. Op het moment dat u iets aanlevert, willen wij u vragen om zogenaamde platte tekst, zonder opmaak of foto’s, in Word aan te leveren.

Kwalitatief goede foto’s mogen in jpg formaat afzonderlijk van de tekst worden aangeleverd. U kunt uw bijdrage aanleveren door een e-mail te sturen naar het secretariaat: secretariaat@golfclubgeijsteren.nl

Sluitingstermijn aanleveren kopij: 25-03-2024

Inloggen voor leden