PGA Golfprofessional

Onze PGA golfprofessional

Met Davey van Mulken beschikt Golf- & Countryclub Geijsteren over een uitstekende professional. Hij verzorgt sinds 1 december 2009 de golflessen op onze club. Hiermee kunt u alle kanten op: Davey van Mulken geeft privélessen, baanlessen, groepslessen en golfclinics.

Eén les duurt 50 minuten waarbij Davey van Mulken gebruikmaakt van de nieuwste technieken. Zo kan er bij iedere les een video opname of flightscope radaranalyse worden gemaakt. Door de structuur die in de les zit haalt u hogere scores en meer plezier uit uw spel. Samen met de professional stelt u doelstellingen af die u wilt bereiken.

Wilt u een les van Davey van Mulken boeken? Bekijk de lesagenda voor de mogelijkheden: lesagenda

De tarieven voor het volgen van lessen vindt u op de volgende pagina: tarieven

Kijk voor meer informatie over Davey van Mulken en de mogelijkheden voor clinics en lespakketten op onderstaande website.

Davey van Mulken
Telefoonnummer: 06 53 21 91 81