Golfstart lespakket – Golfstart

lees ook:

Golfstarter aanbieding:

3 of 9 maanden club- en baankennismaking voor slechts €60 p. maand

Om beginnende golfer tegemoet te komen bieden we een laagdrempelige kennismaking met Golf- & Countryclub Geijsteren.

Deze eenmalige actie bieden wij de cursisten die gestart zijn bij Davey van Mulken, PGA Pro.

Na het behalve van baanpermissie bij onze golfprofessional en het bijbehorende theorie examen, ontspannen instromen en een paar maanden de tijd nemen om de club, de sport en de baan te leren kennen.

Na deze kennismaking bieden we graag een aanvullend best passend lidmaatschap. Graag informeren we nadien over de diverse mogelijkheden.

Grijp deze kans om kennis te maken met de golfsport én Golf- & Countryclub Geijsteren.

Kennismakingsronde door de baan met lid.

Ben je op zoek naar een mooie baan én een leuke club in de regio? Dan hebben wij goed nieuws voor je! Bij Golfclub Geijsteren bieden wij golfers die op zoek zijn naar een fijne club de mogelijkheid om tegen introductietarief onze baan te verkennen.

Hoe werkt het? Simpel! Bel met onze receptie en wij koppelen je aan een van onze ervaren clubleden die als gastheer fungeert. Samen nemen jullie de tijd om 18 of 9 holes relaxed te spelen en onze prachtige baan te verkennen. En wees gerust, je hoeft geen golfpro te zijn om mee te doen. We verwelkomen spelers van alle niveaus met open armen.

Na afloop van je ronde nodigen we je uit voor een welverdiend drankje in ons gezellige clubhuis en restaurant Off Course.

Inloggen voor leden

Wachtwoord vergeten