Marketingcommissie

Welkom bij de Marketingcommissie van Golfclub Geijsteren! Ons enthousiaste team van toegewijde leden zet zich in om de golfclub te promoten, ledenwerving te bevorderen en ervoor te zorgen dat onze huidige leden een mooie golfervaring hebben en houden.

Ons belangrijkste doel is om de naamsbekendheid van Golfclub Geijsteren te vergroten en zo nieuwe golfers en greenfee spelers aan te trekken. We werken aan diverse marketinginitiatieven om dit te bereiken zoals bijvoorbeeld:

• Zichtbaarheid in de lokale en regionale media
  • Optimale vindbaarheid van onze site
  • Actief zijn op sociale media

Door doelgerichte marketingactiviteiten hopen we het plezier van golfen op Golfclub Geijsteren met zoveel mogelijk mensen te delen. We streven ernaar om Golfclub Geijsteren een bloeiende en gezellige gemeenschap te laten zijn voor alle golfers, zowel beginners als ervaren spelers. We verwelkomen iedereen om deel uit te maken van onze golfervaring op de Parel in het Limburgse land!

Bert Hendriks, Cees Roeleveld en Jan Lassche